REGLAMENT LA MILLA MONMANYESA 4

1.-  L’Escola i l’AMPA Josep Monmany de Sant Feliu de Llobregat amb la col•laboració de l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat ORGANITZEN:

LA MILLA MONMANYESA

2 – La cursa tindrà lloc el diumenge 15 d’abril del 2018 a partir de les 10.00 h al barri de Mas Lluí. La sortida i arribada serà al carrer Carles Buigas, núm. 50 de Sant Feliu de Llobregat

3 – L’horari de les proves és el següent:

 

L’Organització es reserva el dret de modificar les curses en funció de les inscripcions.

4 – El preu de la inscripció és de 7 € i es podrà realitzar de forma online del 25 de gener al 20 de març al web http://www.ticketea.com/entradas-milla-monmanyesa-4/, i presencialment, els dies 5, 7, 9, 14 i 16 de febrer, de 17.00 h a 18.00 h, al porxo de l’Escola Josep Monmany, carrer Mas Lluí nº 3 de Sant Feliu de Llobregat. El nombre màxim de participants és de 1100. En arribar a aquest número l’Organització tancarà les inscripcions.

5 – La recollida de dorsals i bossa del corredor es realitzarà al porxo de l’Escola Josep Monmany, carrer Mas Lluí nº 3 de Sant Feliu de Llobregat, els dies 9, 12 i 13 d’abril de 17.00 h a 18.00 h i el dia de La Milla de 9.15 h a 10.00 h.

6 – És OBLIGATORI córrer amb la samarreta de la Milla i amb el dorsal lliurats per l’Organització, ben visible a la part davantera de la samarreta.

7 – Queda prohibit participar sense haver-se inscrit. L’Organització NO es fa responsable d’aquelles persones que no hagin realitzat la inscripció i el pagament de la cursa atès que no tindran assegurança esportiva que les cobreixi.

8 – Els/Les menors inscrits a les modalitats OPEN Light hauran d’estar acompanyats d’un adult, també inscrit a la cursa. Està totalment prohibit participar en una altra categoria que no sigui la que correspon per edat. Excepte en la cursa d’Educació Infantil on els infants poden anar acompanyats per un adult.

9 – Els menors són responsabilitat dels seus pares o tutors i hauran d’anar acompanyats en tot moment, excepte quan participin en la cursa de la seva categoria.

10 – L’escalfament es realitzarà pel carrer tancat a la circulació. No es podrà realitzar ni al circuit ni als carrers amb trànsit.

11 – Les curses podran ser suspeses per inclemència del temps o qualsevol altre problema que determini l’Organització de la cursa, que vetllarà en tot moment per la seguretat dels/les assistents.

12 – L’Organització no es fa responsable dels perjudicis morals i/o materials que puguin causar o causar-se els/les participants i espectadors/es durant la cursa.

13 – La inscripció comporta l’autorització en la cessió de la imatge personal dels corredors/es per a reportatges de fotografia i/o vídeo que pugui fer l’Organització de la cursa.

14 – La sola inscripció en aquesta cursa implica la total acceptació del preceptuat en aquest reglament. Tot allò que no preveu aquest reglament serà resolt per l’Organització.

15 – Sorteig – És imprescindible que el dorsal afortunat estigui present en el moment del sorteig, sigui amb el seu propietari, o en mans d’algú que es faci càrrec de recollir el premi. Es trauran els números de forma ràpida per agilitzar el sorteig. Cada número es repetirà fins a tres vegades. En cas de no aparèixer el dorsal premiat, es traurà un nou número guanyador.