Acompanyans a les Festes de Primavera.

La Colla de timbalers i els gegantons Mondimoni i Pepet sortim per les Festes de Primavera. Vine amb nosaltres!

Dissabte la Colla de timbalers de l’Escola i els gegantons Mondimoni i Pepet sortirem a animar les Festes de Primavera amb els nostres ritmes i els nostres balls. Ens aniria molt bé que ens ajudessis a portar els gegantons per plantar-los al Firajoc i si vols per portar-los. T’animes a venir amb nosaltres a alguna de les sortides?. Segur que t’ho passaràs molt bé i gaudiràs de les festes amb intensitat i des de dins (posa’t en contacte amb l’AMPA si ens vols acompanyar). Pots venir amb tota la família!

  • Dissabte pel matí a les 10:30h  farem una cercavila amb la resta de colles de les AMPAs i AFAs que sortirà de la plaça de la Vila i passarà pel c. Rectoria, el Passeig Nadal i la plaça de l’Estació, i que ens portarà fins el Firajoc (que celebra els 20 anys del Consell d’Infants de Sant Feliu) i que comença a les 11h fins a les 14h al parc Nadal. Allà estarem tot el matí amb una activitat de maquillatge.
  • Dissabte per la tarda a les 18h farem una nova cercavila amb les colles de les AMPAs i AFAs recorrent tot el recinte firal.

A banda d’aquestes activitats, les Festes de Primavera venen carregades d’activitats per fer en família. Aquí us en destaquem algunes, les que tenen generalment més afluència, però podeu trobar-les totes al programa de les Festes de Primavera.

Dissabte

10h XIX Gimcana de la Rosa – a partir de 8 anys (plaça de l’Estació).

11-14h Firajoc “Sant Feliu, la ciutat dels infants” (parc Nadal).

16:30-22h Firaesport (pati del Col·legi Verge de la Salut).

18:30h Concerts infantils del XIII Buti+Farra+Sound Festival, amb El Pot Petit, Public Major, Broken Time Family i A contra Blues (plaça Lluís Companys).

19h Tabalada i correfoc infantil (plaça de l’Estació).

Dissabte i diumenge

10:30 a 14:30h i de 16:30h a 20:30h Fira verda amb tallers infantils i familiars (plaça de la Vila). També divendres de 19 a 21h.

11:30h Tabalada infantil (plaça de l’Estació).

Diumenge

11 a 14h La Cuina de les Roses. Taller de rebosteria amb roses per a infants, a càrrec de Naturalment Dolç. Terrassa de la capella del Palau Falguera.

Sortim al carrer a gaudir de les Festes de Primavera!

 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s